Är du vår nya Servicerådgivare? 

Om tjänsten 
Som servicerådgivare hos oss så kommer du ha en viktig när roll när det gäller att ansvara för inkommande samtal för bokning av service och reparationer. Du ska se till att kunderna blir utomordentligt nöjda med vårt sätt att lösa deras ärende. Du kommer att ha mycket kontakt med verkstadens kunder samt ge dem stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett professionellt bemötande samt säkerställa att önskemålen uppfylls.

Din bakgrund
Vi ser gärna att du har flerårig dokumenterad arbetslivserfarenhet av mekaniskt - och/eller servicerådgivare/ kundmottagararbete. Det är viktigt att du har förståelse för vikten av god service och bra kundbemötande. Krav är att du har goda datakunskaper och innehar minst B-körkort. Meriterande är om du har god kännedom av våra system Kobra och Optima. Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus.

Mer om dig
Du är effektiv i ditt arbete, kan ta egna initiativ och du har ett flexibelt arbetssätt där du kan arbeta mot flera mål samtidigt, även under tidspress. Du brinner för att ge service och arbetar alltid med viljan att överträffa kundens förväntningar. Det är viktigt att du är en problemlösare, då du i tjänsten kommer att möta många olika typer av situationer.  Du är lyhörd och vet vad du behöver göra för att skapa en personlig relation med kunden och tillgodose deras behov. I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.

Ansökan
Ansök senast 2 juli 2017 genom att skicka ditt CV och ett personligt brev till jobba@holmgrensbil.se. Märk din ansökan med ”Servicerådgivare Hisingen”. 

För mer information om tjänsten kontakta servicechef Jonas Jakobsen på telefon
072-598 80 45. 

Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan! 

Ansök nu